En störd eftermiddag hos Julia

Hejhej.
Sitter här med ett par gröna mjukisbyxor och en knut på huvudet och är mätt som en...en..gris
Har precis ätit en gudomlig pizza som systern lagade.
Innan det var jag hos Julia, där åt jag Annanaspaj. Jag satt i hennes säng och pratade då hon tog en penna och började rita på min fot..hehe. Tillsist så hade vi skrivit och tagit sjärn-hjärt-tass-palm stämplar på varandra..Haha, Julia & jag i ett nötskal. Eller hur man säger det. = }
Maten var klar så jag fick cykla hem i ösregn. Upptäckte senare att jag hade fått en rosa hjärtstämpel på min vita nätröja från Gina Tricot =/ Synd.
Och nu sitter jag här, ska gå och duscha snart för jag har massor av färgfläckar i ansiktet, armarna,halsen och axlarna..Haha..
Nu vill pappa att jag ska vara lite social och titta på en gammal ABBA konsert, Lagom sorligt.
Visst låtarna är bra men nej jag orkar inte.
Jag går och duschar istället = I
Hajochvaj

BacK
BevisJag efter regnetStörda Julia


Kommentarer
Postat av: nathalie

Hej Isabell! Tack för din kommentar :) Jag vet faktiskt inte riktigt hur jag hamna där.. Har egentligen inte så stor koll på det runt om bloggen men jag har hört någonstans att det ska ha med hur många kommentarer/besökare man har om dagen.. Lycka till med bloggandet så hoppas jag att vi snart ses på aktiva listan :)

2008-07-24 @ 23:51:57
URL: http://sweetatti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0