Många dagar

Hejhej!
Jag har inte skrivit på "ganska" länge.
Men nu börjar jag igen =)


Måndag: blev det en jätte bra film som slutade med att mamma, Sara och jag satt i soffan och bölade till slutet..Usch! =/ 

Man blir så lycklig av den =)
The Notebook


Tisdag: åkte mamma,Sara och jag till Ystad där jag skulle hitta en present till Linnea, pga. hon har precis tagit konfa och fyller år på lördag, men hittade inget så jag köpte Litchidricka =) Så gott!!
Senare på kvällen åkte jag hem till Linnea med Julia och där blev det tältning.
Somnade klockan kvart i 3.

Onsdag: åkte med familjen till stranden, efter det hade Pontus(bror) och jag vattenkrig..Haha.
Har även färgat ögonbrynen lite.
Hör Sea World skivan där nere och man bara längtar tillbaka.
Har ngn av er varit där? Ett måste om man är i Florida eller San Diego. Själv var jag i Florida(Orlando) och det var jätte bra =' )
Ska ut med familjen till hamnen och såklart Wilma. Verkar vara stilla där nere nu! Sommaren verkar har precis kommit hit så det är nog härligt! Yippie

                                  BacK


Lite bilder från resan och snaaart är det dags igen. 87 dagar kvar alltså 3 månader =I

MiamiSea World Orlando  Vackert!NASA

Kommentarer
Postat av: mmartinis

hej.

om jag ska vara ärlig så vet jag inte. det tog hundra år innan jag kom med okså!

2008-07-24 @ 09:36:57
URL: http://mmartinis.blogg.se/
Postat av: SOMA

åh det får jag inte säga :P då blir alla usra, du kan försöka lista ut det själv för det fick jag också göra! :)

han brukar ha håret i toffsar ;) och sen mkt hårspray och massa annat skit :P haha vet inte riktigt men han sa det där om toffsar iaf ^^

och det där mmartinis skrev där uppe, tro mig. det är inte sant hon vet visst xD

jag är ärlig iaf och ljuger inte om att jag inte har nån aning om det :p

2008-07-24 @ 19:56:24
URL: http://somaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0