Många dagar

Lördag//Söndag:Åkte jag till Halmstad men mamma&Julia. Pontus skulle spela Laxacupen så det blev en natts camping.
Julia och jag badade och slängde oss i vattnet och helt plötsligt började det klia överallt! AHH!
Vi tog våra saker och sprang upp till campingen och frågade efter duschar, vi sprang ini duscharna men det slutade fan inte att klia. Det kändes som om att huden frätes upp och shit vad det gjorde ont. Efter ett tag kom mamma tillbaka efter fotbollen då vi skulle få en plats. Grannarna var en skrytig, konstig mamma från Göteborg(Har inget emot Göteborgare) som skröt om sin fula unge, som fick Hole-one på minigolfen!
Det var en kille med sina föräldrar mittimot oss, som såg helt okej ut.På kvällen när Julia coh jag hade borstat tänderna kom han med sin pappa. Han hade skate-skor och gick typ som om hade klackarskor och så svängde han med luggen(På ett tjejigt sett) Haha ursäkta men, gaaay!
Vi satt upp tältet med hjälp av den störiga grannen och sen åt vi på campingens grill. För mig och mamma blev det Kebab tallrik och för Julia blev det ngt annat jag har glömt, men det tog en jävlig tid innan hon fick sin mat. =O
Det var otroligt varmt ändå klockan var åtta. Vi tog bilen in till Halmstad och gick runt i stan. Mysigt! Såg de nya höstkläderna i skyltfönsterna och jag ska ha!!
När det var läggdags och lika varmt i tältet som på dagen så tog Julia och jag en runda tunt på campingen. Riktigt mysigt! Killen mittimot fick namnet Herman, haha, mest för att det dök upp i huvudet och för att min lärare i 6:an son heter så. Den jävla läraren försörde allt!!!!! =( =(
Nästa dag alltså söndag tog vi bilen till Mcdonalds och den frukosten var äckligt lik USA-frukosten. Bagels och..usch! Haha.Bara 82 dagar kvart tills den "maten" kommer ner i magen igen. =) =/
Julia och jag ville självklart inte bada i havet igen så det blev badhus. Sannarps badhus ändå det var ca 30 grader varmt ute. =O
Det var fruktansvärt kul där inne! Skärde upp stortån i strömmen som var sjukt stark. Badvakten såg att det blödde så han tog med mig in i ett rum och där fanns det en säng. Haha, han stängde dörren och alla killar som var i poolen hängde sig fast på kanten och tittade in dit.. De trodde nog..HAHA usch neeej!
En av killarna såg inte så dum ut..Haha. En Halmstad kille.
Men jajja..Senare kom mamma och Pontus med hans fotboll kompis och hans familj. Efter ett tag så åkte vi hem men först blev det Mackadonckan(Mcdonalds)
Lyssnade på Amerikansk radio hela vägen hem till Skåne. =P


Måndag: Stranden idag med broren&systern&mamma.. Mkt baaad!!! ; D
 ; = ) = ; )
Somnade självklart på magen och brände mig hemskt mkt på axlarna, ryggen och röven(rumpan,Haha)
USCH!
När vi kom hem ungefär klockan fem så tog systern och jag med Wilma ner till vattnet. Blev lite pinnkastning även lite bad för min del. Vi gick till bryggan/hamnen och tog ett dopp.
Blev även ett dopp klockan tio på kvällen..Härligt!! =o)
Var inne på www.pandurohobby.se och hittade modell bilden från deras skolstartkollektion. Det kommer även komma ut i skyltfönstrena.Håll ögonen öppna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0