Dancing Queen*

Julia vill vara som mig, en ballerinaPhantom of the operaHaha cp-bildFioljaagSpagetti carbonara =D
Söndag.

Jag kommer faktiskt inte ihåg vad jag gjorde imorse men jag vet att Julia kom på besök.
Vi tog Wilma ner till havet och kastade lite pinnar och hon älskade det! <3 Efter ett tag var alla vi tre väldigt blöta och trötta så vi gick upp och la oss på en sådan stenklippa(Krigssten) solade och torkade i den varma solen.
Efter det så försökte Julia cykla med Wilma hem, haha. Förlåt julia men det såg så kul ut.
När vi kom hem var vi trötta så vi letade upp lite skivor. Den första skivan var. Black-Ingvars..
Haha Pommes, sjuka låtar! Här kommer Pippi Långstrump, fast i en rockversion och Pilutta dig i en rockversion. Jag lyssande på det när jag var liten..Oo haha
Sen var det full ös.. Vi tog öhm? vad var det nu? fler gamla black-Ingvars, verkade som  jag gillade dem fast nu var det schlagerlåtar. Det blev en gammal skiva. En skiva vi spelade in när jag gick på lågstadiet. Hela skolan sjunger..Haha
Och helt plötsligt blev det opera.Phantom of the Opera(jätte bra film!) Vi dampade oss en bra stund tills vi inte orkade mer. Nu skulle vi göra pasta. Julia tog ansvar för pastan medan jag tog ansvar för dukning och en färdig blandsallad i en påse som skulle tvättas, ; ) Gott var det. Sen satt vi och tittade i skolkatalogen. Strax är det dags för en ny! Who..
Det blev tv tittande. Egentligen skulle vi titta på Disturbia men den var raderad plus att vi inte fick in bilden på tv. Surt.
Det blev, Hundkoll, en tjej som pratade bebis-språk..Haha och en OVERKLIG superman film!! Klockan blev åtta och Julia cyklade hem och jag tog Wilmster på en promenad. Så det var nog dagen.Kommer inte ihåg allt! Haha
= )Hajochvaj

BacK


Kommentarer
Postat av: Ottilia

Tack så mycket :)

2008-07-20 @ 23:08:08
URL: http://otttilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0