Godnatt

Godkväll
Idag har jag varit på stranden med mamma&pappa och sedan blev det middag med dem fast på trädecket. Mysigt.
Tog en runda ner till hamnen, idag igen, men idag blåste det lite mer. Pappa&jag skulle ut med båten en sväng men det ville inte jag så fort ha sa: "Vi kan ju dra upp några torskahuvud också" Alltså: Vi kan fiska(haha)Nej tack. =S
Sen blev det tvn med en kaka och nu datan.
Ska strax gå och lägga mig, inatt hade jag en fluga på mitt rum hela natten. Den surrade ngt otroligt och jag hade inte lust att resa mig upp och öppna dörren. =(
Imorgon blir det nog stranden eller bara sol på trädecket med en pigilin =D
Godnatt

BacK
Stranden idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0