Dancing Queen..

Här sitter jag och sjunger till ABBA låtar..Haha...Saken är att jag inte kan låtarna jag sitter mest och mumlar..Hhah
Såg Mamma Mia,The Movie igår med familjen!
Honey, honey..Lala honey, honey..haha..Det är den jag lyssnar på nu och den är ju härlig..
Men jajja..
Vaknade prick 9 idag för ingen var hemma och Wilma var tvungen att gå ut men nej, hon gjorde inte det..
Det regnade så hon bara tittade ut och gick och la sig framför dörren igen..
Jag förstår henne!
Jag gick och la mig framför tvn med en skål flingor och persika yoghurt och så kom Lakris och ville kela lite...
Linnea har precis kommit hem från lägret i Eksjö och jag kan inte träffa henne.. = (
Ingen är hemma, plus att broren ska ta hem en kompis som knackar på dörren nu(Usch!Läskig människa!)
Men ja...jag måste även gå ut med hunden och passa dem..
PLUS att det regnar! Men jag får väl hitta på ngt, ellerhur?

Hajochvaj

BacK
Trevlig filmHejsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0