Be cool

Hejhej.

Haha sitter här och tittar på Be cool med mamma.
Idag blev det ingen strand, bara en liten cykeltur ner till hamnen/bryggan med mamma. Vattnet var KALLT och mörkt så det blev en isglass nere vid glassboden och sen tog vi cyklarna till affären. Har fixat naglarna ute på trädecket =P
Mamma skulle vattna blommorna då hon började spruta på mig med trädgårdslangen haha och sen var det full igång..Haha Pommes =)
Blev hemmagjord pizza(idag igen) Öhm..? Men inte lika god som förra gången. =/
Gick en runda med hunden och nu är det läggdags!
Imorgon åker jag till Halmstad med mamma och Julia. Pontus(bror) ska spela Laxacupen så då kommer jag vara vid stranden eller ngt åt det hållet, inte vid fotbollen iaf, för jag ska bli bruuun!
Godnatt och ha en bra helg*

BacK

Hittade lite kläder på H&M som skulle passa fint =)
IsabellBack
isabellBackisabellBack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0