92 dagar kvar

Hej lördag
Klockan är halv 3 nu och jag har inte gjort ett dugg. Vaknade klockan tolv och vipps så är klockan halv 3.
Linnea har åkt till Köpenhamn med sin familj och sen åker hon kanske till Sälen för ett orienteringläger.
Surt.
Jag har faktiskt räknat ut att det är bara är 92 dagar kvar till resan.. Guuud vad jag längtar!
Okej, vad ska jag göra idag? Jag ringer Anna..................... nej hon skulle vara med sin kusin.
Ringer Julia.Det var så lääänge sen vi var. typ en månad, nä, nu får jag göra en insats och ringa = )
Nu ska jag göra mig klar och sen tar jag cyklen hem till Julia, hatar vägen dit, blåser ALLTID!
Hejdå

                         BacK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0